Saturday, March 19, 2011

IMPIAN MENJADI KENYATAAN





Dah lama aku berhasrat nak bukak butik...tp tempat cari semua xsesuai..dapat kt sini butik xleh sbb dah byk sgt org jual baju p'puan..setelah bertungkus lumus mencari idea....maka wujud la LOVELY PARADISE..
.gambar di atas adalah hari pertama aku bukak...kosong lagi kan...barang pon kurang..pihak GIANT bg kat aku masa 3 hari saja tempoh..kalau tak kami dikenakan denda RM300 sehari..dia bgtau dapat ari rabu..ari sabtu mesti dah bukak..Masa tu BELLINA anak aku yg tersangat comel tu demam lak..camna nk buat ni..abang sayang kata kena amik tindakan drastik..hari khamis angkat barang masuk kedai...malam jumaat ke Kelantan mencari barang..malam sabtu bertolak balik..ari sabtu dah bukak...melelong kami 3 ber'kawan' buat keja gila...aku buat ni bukan aku sorang tapi dikongsi oleh kakak aku...abang sayang aku menjadi tulang belakang merangkap   driver..kakak aku sebagai banker aku..haha...aku plak..pengarah..kehkehkeh..mesti depa marah..blog ni plak kawan kesayangan aku yg tolong create iaitu cik happy happy-kakchik ariza...terima kasih untuk semua...

No comments:

Post a Comment